Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

KYTTARO Live Club «το μεγάλο Blues Rock Festival της σκηνής μας .. ! ! ! !»


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

«το μεγάλο Blues Rock  Festival της σκηνής μας .. ! ! ! !»

BLUES WIRE

ΖΩΡΖ ΠΙΛΑΛΙ & SOUFRA BAND

VAVOURA BAND

SIMOS KOKAVESIS & Co

Τι θα γίνει όταν η αφρόκρεμα της ελληνικής μπλουζ-ροκ σκηνής

συναντηθεί στη σκηνή του Κυττάρου στις 7 Απριλίου;;

Μόνο να φανταστούμε μπορούμε .. αφού απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ!!!!!!!!!!


Blues Wire .. Ζωρζ Πιλαλί & Soufra Band .. Vavoura Band .. Simos Kokavesis & Co

υπόσχονται μια τετράωρη πανδαισία

με τις τις ιστορίες να ζωντανεύουν και τις κιθάρες να παίρνουν φωτιά

σε ένα μουσικό ταξίδι “All Over The World” .. σε μια μεγάλη και ιστορική βραδιά...



ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ:


BLUES WIRE

Η μπάντα με το παράσημο της «καλύτερης μπλουζ μπάντας στην Ευρώπη»..

Πρωτεργάτες του μπλουζ στη χώρα μας με πλειάδα διακρίσεων
εντός και εκτός των τειχών,
30+ χρόνια πορείας, πάνω από 10+ δισκάρες στο ενεργητικό τους,
συνεργασίες με κορυφαία ονόματα του είδους

(John Hammond/ Louisiana Red/ Katie Webster/ Carey Bell / Dave Kelly

Angela Brown/ Larry GarnerDick Heckstall Smith/ Al Copley/ Guitar Shorty

Johnny Mars/Dr.FEELGOOD κ.α

 Opening act σε.. Buddy Guy, Albert King, John Mayall, Otis Rush κ.α

  και συμμετοχές σε μεγάλα ευρωπαϊκά φεστιβάλ,

  μα πάνω απόλα μια μπάντα βιωματική
με θαυμαστή συνέπεια και αφοσίωση

  αλλά και το μοναδικό ταλέντο που τους επέτρεψε να ξεχωρίσουν

  και εν τέλει να καθορίσουν τα αγαπημένα τους μπλουζ...

 «Οι Μπλουζ Γουάιρ είναι το καλύτερο συγκρότημα του είδους στην Ευρώπη.

 Τους αξίζει ν’ ακουστούν στα μεγαλύτερα ακροατήρια»  KATIE WEBSTER





ΖΩΡΖ ΠΙΛΑΛΙ & SOUFRA BAND

Πολλοί σοφοί, μάγοι και ιστορικοί του μέλλοντος,
μαγεμένοι από τις ρεμπέτικες-μπλουζ ιστορίες της «Θεοκομωδίας» (1994)
- αυτό το μοναδικό αριστούργημα που δε χωράει σε καμία κατηγορία

ή σύγκριση – και σοκαρισμένοι από την .. «Επιθυμία!» (1983) ... «τη μπετονιέρα μη κατηγοράς αυτή σου δίνει για να φας» (..ξέρετε εσείς...) προσπάθησαν να εξηγήσουν το ..εξωτικό φαινόμενο που ακούει στο όνομα Ζώρζ Πιλαλί (μετά της λογιοτατης Soufra Βand βεβαίως βεβαίως)
χωρίς αποτέλεσμα,

γι’αυτό κι εμείς ζητήσαμε από τον ίδιο τον μεγάλο Ζωρζ να μας δώσει μια ιδέα για το τι μας περιμένει....

......

«Ο Ζωρζ Πιλαλί σε μια εξωφρενική, σατιρική παράσταση άδων και απαγγέλων ιδιοφυή ποιήματα μετά της αναλόγου μουσικής υποκρούσεως όστις δύναται να καταπλήξει το φιλοθεάμον και φιλοπερίεργον κοινόν των Αθηνών. Τα φρικώδη σύνεργα και η οδυνηρά μέθοδος των οποίων μετέρχεται η τέχνη του συγγραφέως θέλουσι να φρικιάσει τους παίδας, συμμορφώσει τους ατακτούντας και σοφρωνήσει τους πενθούντας...»

Μετά τιμής .. Ζωρζ Πιλαλί




VAVOURA BAND

Η μπάντα που στα δύο χρόνια ύπαρξης και χωρίς δισκογραφία

τα έσπαγε σε ένα γεμάτο  Σπόρτινγκ
είναι ένα φαινόμενο χωρίς προηγούμενο..
Δε θα μπορούσε να ήταν αλλιώς όταν ο frontman δεν είναι άλλος

από τον «δυναμίτη» ΤΖΩΝΥ ΒΑΒΟΥΡΑ,

αυτό τον εκρηκτικό ερμηνευτή και μπασίστα με τα χίλια πρόσωπα,

γνωστό για την τρέλα την ενέργεια και τα αστεία του

αλλά και τις κινηματογραφικές-τηλεοπτικές παρουσίες,

οπού μαζί με το ιερό τέρας της κιθάρας,

τον μυθικό Γιάννη Δρόλαπα (επίσης Μουσικές Ταξιαρχίες)

έναν κιθαρίστα – σχολή από μόνον του

ξεκίνησαν αυτό το τόσο ιδιαίτερο ροκ τρίο

που μας χάρισε δυστυχώς μόνο το ιστορικό maxi single «Vana g. Vanna»

και το πειραματικό «Τώρα το λένε Ethnic Soundtracks for films»

Αλλά οι Vavoura Band θα μείνουν στην ιστορία
όχι για την πλούσια δισκογραφία τους
αλλά για τις μοναδικές ζωντανές τους εμφανίσεις..
Από το 77 που άνοιγαν τους Socrates στο Κύτταρο έως σήμερα,

αποτελούν εμπειρία για κάθε ροκά που σέβεται τον εαυτό του ...




SIMOS KOKAVESIS & Co

Ένας multi-talented μουσικός, συνθέτης, κιθαρίστας, τραγουδιστής και performer..!!!

Πολυταξιδεμένος..(γεννημένος στην Ολλανδία, πρώτη μπάντα στη Σκωτία,

επόμενος σταθμός Φλώριδα και σπουδές στο Berklee-Βοστόνη!!)..

Bραβευμένος (1ο βραβείο στο "Fender Guitar Competition" στην Αθήνα!!)..

Συνεργασίες με καταξιωμένους καλλιτέχνες (Λουκάς Σιδεράς-Aphrotides Child,

Στέλιος Βαμβακάρη, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας κ.α)..

Η κιθάρα είναι προέκταση του ..χεριού του βιρτουόζου Σίμου Κοκαβέση,

ο οποίος θα μας παρασύρει σε μπλουζ σοκάκια και ροκ λεωφόρους μέσα από την πρώτη του δισκογραφική δουλειά «Wild World” την επερχόμενη "Rock 'n' Roll Survivor" αλλά και προσωπικές διασκευές αγαπημένων classics…. 




ΠΟΡΤΕΣ: 22.00   /  ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ: 10€

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: 210 8224134. info@kyttarolive.gr

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ  ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:



SEVEN SPOT  http://www.sevenspot.gr/
11876 Πληροφορίες Τηλεφωνικού Καταλόγου  http://www.11876.gr/


ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ http://www.evripidis.gr/


Vasilis Stais / KYTTARO Live Club
Ipeirou 48 & Acharnon, Athens
Tel: +30 210 8224134Mob: +30 6977641373
www.kyttarolive.gr

IANOS ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΧΝΗΣ Νίκος Καζαντζάκης: Οι Τόποι Εικαστικό αφιέρωμα


IANOS ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΧΝΗΣ
Νίκος Καζαντζάκης: Οι Τόποι
Εικαστικό αφιέρωμα

Καλλιτεχνική διεύθυνση: Μικρή Άρκτος | Επιμέλεια: Ίρις Κρητικού
Εγκαίνια:  4 Απριλίου 2017, 6.30μ.μ.
Διάρκεια έκθεσης: 4 Απριλίου -20 Μαΐου 2017
Στο πλαίσιο της επετείου των 60 χρόνων από τον θάνατο του Νίκου Καζαντζάκη, η IANOS Αίθουσα Τέχνης, παρουσιάζει την εικαστική έκθεση-αφιέρωμα στον κορυφαίο Έλληνα λογοτέχνη, εστιασμένη στα τοπία της ζωής και της έμπνευσής του, με τίτλο: Νίκος Καζαντζάκης: οι Τόποι, σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Καζαντζάκη.
Εστιασμένο στα τοπία της ζωής και των συνεχών περιπλανήσεων, στα τοπία της γραφής και της έμπνευσης του μεγάλου Έλληνα λογοτέχνη, το αφιέρωμα συγκεντρώνει σημαντικούς ζωγράφους και έργα που στο μεγαλύτερο μέρος τους πραγματοποιήθηκαν ειδικά για την έκθεση.
Η έκθεση πρωτοπαρουσιάζεται στην Αθήνα, στην Αίθουσα Τέχνης του ΙΑΝΟΥ, ενώ στη συνέχεια θα ταξιδέψει σε διάφορα μέρη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Η σπουδαία μικρογεωγραφία του Ελληνικού που αγάπησε ο Νίκος Καζαντζάκης, από τη γενέθλια Κρήτη ως το πνευματικό καταφύγιο της Αίγινας και από την καθολική Νάξο ως την προπολεμική και τη μεταπολεμική Αθήνα, το Άγιον Όρος και την Πελοπόννησο, αλλά και τα ίχνη της ευρωπαϊκής και οικουμενικής περιήγησης ενός χαλκέντερου ταξιδευτή και παγκόσμιου ανήσυχου διανοούμενου και πολιτικού στοχαστή, στη Γαλλία (Paris, Antibes), στην Ιταλία (Ρώμη, Βατικανό, Πομπηία), στην Αυστρία, στη Ρωσία, στην Αίγυπτο, στη Γερμανία, στην Αγγλία και στην Κίνα, εξακολουθεί έως σήμερα να συναρπάζει τη φαντασία και το νου.
Τα απέριττα τοπία των κρητικών ελαιόδενδρων και οι απόκρημνοι βράχοι στις σκήτες του Αγίου Όρους, οι θαλασσινοί παφλασμοί και τα αγριοπούλια του Σαρωνικού και του Αιγαίου Πελάγους, τα χρυσά σταροχώραφα της Πελοποννήσου και η κοιμισμένη βυζαντινή πολιτεία του Μυστρά, οι νοσταλγικές εξοχές της Αγγλίας και τα αζουρένια καλοκαίρια στα ακρωτήρια της Νοτίου Γαλλίας, οι περίκλειστοι κήποι στην Αλάμπρα, τα προσκυνήματα του Αγίου Φραγκίσκου στην Ασίζη και οι πυρακτωμένες μνήμες της τερακότας στην Πομπηία, οι ακίνητες λίμνες της Ελβετίας, τα ερημικά τοπία του Καυκάσου και οι αρχέγονες θεότητες της Κύπρου, οι ανθισμένες κερασιές της Ιαπωνίας και οι πορσελάνινες νύχτες της Κίνας, αποτέλεσαν το πολύτιμο αλφαβητάριο των αφηγήσεων ετούτης της έκθεσης.

Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες:

Στέλιος Αλεξάκης, Όλγα Αλεξοπούλου, Νεκτάριος Αποσπόρης, Καλλιόπη Ασαργιωτάκη, Άννα Αχιλλέως
Staeubli, Ανδρέας Γεωργιάδης, Άννα Γρηγόρα, Δικαία Δεσποτάκη, Φραγκίσκος Δουκάκης, Ειρήνη Ηλιοπούλου, Σταύρος Ιωάννου, Μάρκος Καμπάνης, Μηνάς Καμπιτάκης, Δημήτρης Κατσιγιάννης, Βασίλης Λιαούρης, Νεκτάριος Μαμάης, Βαρβάρα Μαυρακάκη, Στέλλα Μελετοπούλου, Γεωργία Μπλιάτσου, Γεύσω Παπαδάκη, Νίκη Πρόκου, Γιώργος Σαλταφέρος, Γιώργος Σαρασίτης, Βασίλης Σούλης, Έφη Σούτογλου, Αλέκος Σπανούδης, Μαρίνα Στελλάτου, Παναγιώτης Τούντας, Βάσω Τρίγκα, Κατερίνα Τσεμπελή, Αθηνά Χατζή, Αριστείδης Χρυσανθόπουλος.

Την έκθεση συμπληρώνει κατάλογος έργων που κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία.

Η IANOS Αίθουσα Τέχνης, διανύει τον πέμπτο χρόνο λειτουργίας της υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Μικρής Άρκτου και την επιμέλεια της Ίριδας Κρητικού, εστιάζοντας στην παρουσίαση θεματικών αφιερωμάτων και ατομικών εκθέσεων με κυρίαρχη αφετηρία την άμεση ή έμμεση αναφορά στο πολυσχιδές, συναρπαστικό σύμπαν της λογοτεχνίας και της ποίησης, αλλά και τη σχέση ενός χώρου αφιερωμένου στον κόσμο του βιβλίου με την πόλη που τον περικλείει.
 
IANOS Αίθουσα Τέχνης, Αθήνα: Σταδίου 24, 210-3217917, www.ianos.gr
Ώρες λειτουργίας: Δευ - Παρ: 9:00 - 21:00, Σαβ: 9:00-20:00

Το Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» συμμετέχει στο φετινό Open House Athens


Το Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού
συμμετέχει στο φετινό Open House Athens
και ανοίγει τις πύλες του στο κοινό
το Σαββατοκύριακο 1-2 Απριλίου!
Ο «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού στηρίζει τον θεσμό του Οpen House Athens!
Το Open House είναι ένας από τους σημαντικότερους διεθνείς θεσμούς για την ανάδειξη και προώθηση της αρχιτεκτονικής. Κάθε χρόνο, για ένα διήμερο, δημόσια και ιδιωτικά κτίρια ανοίγουν τις πύλες τους στο κοινό δωρεάν και η πόλη μετατρέπεται σε ένα μεγάλο μουσείο, με εκθέματα τα ίδια της τα κτίρια και την αρχιτεκτονική της. 

Στην Αθήνα πραγματοποιείται κάθε άνοιξη και φέτος, για τέταρτη χρονιά, το Σαββατοκύριακο 1-2 Απριλίου.
Φέτος, ο «Ελληνικός Κόσμος» συμμετέχει στη διοργάνωση ανοίγοντας τους χώρους του στο κοινό. Στην οδό Πειραιώς, στον αριθμό 254, πρώην βιομηχανικά κελύφη και νεότερες προσθήκες ειδικών εγκαταστάσεων σχηματίζουν έναν σύγχρονο πολυχώρο πολιτισμού. Πώς το παλιό εργοστάσιο της ΒΙΟΣΩΛ μετετράπη σε ένα υπερσύγχρονο κέντρο πολιτισμού, πότε και με τι υλικά κατασκευάστηκε η «Θόλος», το ημισφαιρικό θέατρο Εικονικής Πραγματικότητας που έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν της οδού Πειραιώς, με τι τρόπο έγινε η επέκταση και η κατασκευή του κτιρίου 2 που στεγάζει το «Θέατρον»;
Ελάτε το Σάββατο 1η Απριλίου 11:00-16:00 και την Κυριακή 2 Απριλίου 12:00-18:00 για μία ξενάγηση στους χώρους του «Ελληνικού Κόσμου» και μάθετε όλα τα μυστικά του.
Inside info:

Άνοιξη 1940: Το παλιό εργοστάσιο της BIOΣΩΛ μεταφέρεται στην οδό Πειραιώς, στη βιομηχανική ζώνη της Αθήνας. Ένα μοντέρνο κτήριο χτίζεται για να το στεγάσει.
28η Οκτωβρίου 1940: Λίγα λεπτά πριν από την κήρυξη του πολέμου πέφτει η τελευταία πλάκα του κτηρίου. Το κτήριο είναι έτοιμο αλλά για δέκα χρόνια το εργοστάσιο δε θα λειτουργεί εκεί.
 30η Οκτωβρίου 1940: Aπό το Πρακτικό Συνεδριάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου: «Λόγω της εμπολέμου καταστάσεως... η λειτουργία του εργοστασίου περιωρίσθη εις το ελάχιστον». O πόλεμος έχει ξεσπάσει. Τις πρώτες ύλες τις παίρνει ο στρατός και η παραγωγή μένει πίσω. Το κτήριο της Πειραιώς καταλαμβάνεται πρώτα από τους συμμάχους κι έπειτα από τους εχθρούς. Γίνεται οχυρό του πολέμου.
1950: Με τη νέα δεκαετία το εργοστάσιο εξοπλίζεται με νέα μηχανήματα και επαναλειτουργεί.
1997: Το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού αγοράζει το εργοστάσιο της ΒΙΟΣΩΛ. Το παλιό εργοστάσιο μετατρέπεται σε χώρο ιστορίας και πολιτισμού για να στεγάσει το Κέντρο Πολιτισμού του «Ελληνικός Κόσμος».
1998: Τελειώνουν οι εργασίες μετατροπής του Κτηρίου 1 και 2. Το βιομηχανικό συγκρότημα γίνεται ένας πολυδύναμος χώρος πολιτισμού όπου οι επισκέπτες βιώνουν την ελληνική ιστορία μέσω εξελιγμένων τεχνολογικών εφαρμογών.
21 Μαρτίου 1998: Εγκαίνια λειτουργίας του «Ελληνικού Κόσμου». Το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού επιλέγει τη συγκεκριμένη ανοιξιάτικη ημέρα για τα εγκαίνια του Κέντρου Πολιτισμού του, επιχειρώντας να συμβάλει στην «άνοιξη» του πολιτιστικού τοπίου.
Οκτώβριος 2003: Το Κέντρο Πολιτισμού επεκτείνεται. Με την επικύρωση της πράξης απαλλοτρίωσης, το ΙΜΕ, με δική του επένδυση, αποκτά σαράντα επιπλέον στρέμματα για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου πολιτιστικού πάρκου σε ένα υποβαθμισμένο και οικολογικά επιβαρημένο περιβάλλον. Με τον τρόπο αυτό συμβάλλει στην ανάπλαση όλης της περιοχής.
Φεβρουάριος 2004: Εγκαίνια του Κτηρίου 7. Ένα εγκαταλελειμμένο βιοτεχνικό κτήριο μετατρέπεται σε έναν αρχιτεκτονικά και αισθητικά πρωτότυπο χώρο.
4 Δεκεμβρίου 2006: Έναρξη λειτουργίας της «Θόλου», ενός ημισφαιρικού θεάτρου 132 θέσεων, που δίνει νέες διαστάσεις στην Εικονική Πραγματικότητα. Φιλοξενεί τις τρισδιάστατες παραγωγές του Ιδρύματος και παρουσιάζει διαδραστικές περιηγήσεις, με δυνατότητα αλληλεπίδρασης μεταξύ του θεατή και του εικονικού περιβάλλοντος.
Ιούλιος 2007: Το βραβευμένο Κτήριο 7, το οποίο από το Φεβρουάριο του 2004 λειτούργησε ως πολυχώρος πολιτισμού, κατεδαφίζεται στο πλαίσιο της κατασκευής νέων έργων στον «Ελληνικό Κόσμο».
21 Μαρτίου 2008: Εγκαινιάζεται το «ΘΕΑΤΡΟΝ», η νέα πολιτιστική υποδομή του «Ελληνικού Κόσμου», που έχει σχεδιαστεί με τη μέγιστη δυνατή ευελιξία. Η κεντρική αίθουσα «Αντιγόνη» έχει χωρητικότητα περίπου 1.000 θέσεων και μπορεί να φιλοξενήσει θεατρικές παραστάσεις, παραστάσεις χορού, συνέδρια και παντός είδους εκδηλώσεις χάρη στην  ευελιξία στη διαμόρφωση και τη διάταξη των θέσεων και της σκηνής. Το ίδιο ισχύει και για τις μικρότερες σε χωρητικότητα αίθουσες, όπως η «Ιφιγένεια», χωρητικότητας 250 θέσεων.


Πληροφορίες:
ΩΡΑΡΙΟ:
01/04: 11:00-16:00
02/04: 12:00-18:00
Δεν απαιτείται κράτηση.






Πειραιώς 254, Ταύρος
Τ. 212 254 0000



 
       Ελληνικός Κόσμος - Hellenic Cosmos


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ:
Λεωφορεία: 049 (Πειραιάς-Ομόνοια), στάση ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
914 (Ομόνοια-Πειραιάς-Παλαιά Κοκκινιά), στάση ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Τρένο (γραμμή ΗΣΑΠ): ηλεκτρικός σταθμός Καλλιθέας

RED X της Πολύνας Γκιωνάκη: Τελευταία παράσταση αυτή την Πέμπτη 30/3


DSC 2012 2a
Η επιτυχημένη πορεία του RED X, του αυτοβιογραφικού μονολόγου της Πολύνας Γκιωνάκη για την κακοποίηση των γυναικών, ολοκληρώνεται αυτή την Πέμπτη 30/3. Όσοι δεν έχετε δει την παράσταση και θέλετε να το κάνετε, σπεύσατε!
Ο πρώτος κύκλος κλείνει, όμως το ταξίδι δεν σταματά εδώ, αφού το τόσο συγκλονιστικά επίκαιρο, σκληρό και συνάμα τρυφερό RED X θα επαναληφθεί και του χρόνου.

Θα συνεχίσει να δίνει φωνή σ’ όλες τις γυναίκες, θα εξακολουθεί να τις ωθεί να σπάσουν τη σιωπή και να βάλουν ένα τεράστιο κόκκινο X σε όποιον βιάζει το κορμί και την ψυχή τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ομώνυμο βιβλίο (κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη) βρίσκεται στο στάδιο της μετάφρασης και σύντομα θα κυκλοφορήσει στην Ισπανία.
Λίγα λόγια για την παράσταση Μέσα από τον συγκλονιστικό, αυτοβιογραφικό μονόλογο “RED X” που υπογράφει και ερμηνεύει, η Πολύνα Γκιωνάκη καλεί όλες τις γυναίκες να σπάσουν τη σιωπή, να βάλουν ένα τεράστιο κόκκινο απαγορευτικό «x» σε όλους εκείνους που βιάζουν την ψυχή και το κορμί τους.
Στην παράστασή της, η οποία ανεβαίνει υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων στο Θέατρο Λύχνος Τέχνης & Πολιτισμού, η ίδια ενσαρκώνει την Αλεξάνδρα. Μια γυναίκα που- ακούγοντας τζαζ και «χορεύοντας με το διάβολο»- αναβιώνει τη σχέση που τη σημάδεψε. Η βία που έχει υποστεί από τον σύντροφό της, την κάνει να αισθάνεται σαν το φυλακισμένο ζώο, το παραδομένο στις ορέξεις του θηριοδαμαστή του. H Αλεξάνδρα περνά όλες τις συναισθηματικές μεταπτώσεις, επιχειρεί όμως να σπάσει τα δεσμά της. Άραγε, θα τα καταφέρει;
Ταυτότητα παράστασης RED X
Πού: Θέατρο Λύχνος Τέχνης & Πολιτισμού, Χαλκιδικής 83, Γκάζι, τηλ.: 211 0121686 Τελευταία παράσταση: Πέμπτη 30 Μαρτίου στις 21:00 Διάρκεια: 90 λεπτά (χωρίς διάλειμμα) Συντελεστές Κείμενο, ερμηνεία: Πολύνα Γκιωνάκη Θηριοδαμαστής (video): Δημήτρης Βερύκιος Σκηνοθεσία/μουσική επιμέλεια: Εύα Μπενέτα Ενδυματολογία: Τζοάννα Ρότη Video art: Κλέλια Παπαγιαννοπούλου Φωτογραφία: Πηνελόπη Μασσούρη Επιμέλεια σκηνικού: Γιώργος Μαλτέζος Φωτισμοί: Γιώργος Σηφάκης Προβολή και επικοινωνία: Βάσω Σωτηρίου, We Will Ειδικός συνεργάτης: Μαργαρίτα Παύλου
Τιμή εισιτηρίου: € 12 (γενική είσοδος), 10 € (προπώληση), 6 € (φοιτητικό/ανέργων/ πολυτέκνων/ προσφοράς) Προπώληση: Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να κλείσετε τα εισιτήριά σας μέσω viva.gr
Για ομαδικές κρατήσεις: 698 0662 060, Τάπαρης Έκτορας (καθημερινά 10:00-14:00)
Η παράσταση τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων Το θεατρικό έργο RED X κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη.
DSC 2243 2a
 
DSC 1974 2b

Σημείωμα της Πολύνας Γκιωνάκη
Αποφάσισα να γράψω αυτό το θεατρικό μονόλογο εκ μέρους όλων των γυναικών που έχουν υποστεί τη βία, ανάμεσα σε αυτές πρέπει να ομολογήσω ότι ανήκω κι εγώ… Επιτέλους, η σιωπή ας σπάσει… Η σιωπή δεν είναι χρυσός, είναι μόλυβδος.

Ανεξάρτητα από το μορφωτικό επίπεδο την κοινωνική και οικονομική της θέση, η κάθε γυναίκα ως αδύναμο φύλο κινδυνεύει να βρεθεί θύμα ψυχολογικής και σωματικής βίας. Η ηρωίδα του έργου η Αλεξάνδρα, ουρλιάζει: «Αξίζω σεβασμό, απαιτώ σεβασμό» και έπειτα αναρωτιέται: «Γιατί; Γιατί το έκανα αυτό στον εαυτό μου;» Σε αυτό το «γιατί» η τέχνη δεν κλείνει τα μάτια, δεν δείχνει ανοχή. Η τέχνη καλή ή κακή λέει RED X.
Μήνυμα της Φωτεινής Κούβελα/ ΓΓ Ισότητας των Φύλων
[…] Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων, για ακόμη μια φορά τάσσεται υπέρ της Τέχνης, που προάγει έργα αρωγούς στον τερματισμό των πατριαρχικών στερεοτυπικών αντιλήψεων και τη θέ(α)ση της γυναίκας ως κτήμα του άντρα. […]
Με την ευχή η Αλεξάνδρα να είναι η τελευταία αντι – ηρωίδα, θύμα κακοποίησης, που ασφυκτιά και κάνει έκκληση για ΑΕΡΑ.
Είθε το “RED X” να σημάνει ένα κοινωνικό μήνυμα που θα ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη, συμβάλλοντας καταλυτικά σε ο, τι διαταράσσει την ισότητα στην κοινωνία μας.
Διαβάστε ολόκληρο το μήνυμα της κυρίας Κούβελα, κάνοντας κλικ εδώ.
Διαβάστε, ακόμη, ένα πολύ κατατοπιστικό κείμενο που έγραψε με αφορμή το “RED X” η Ελένη Κολοσούσα, ψυχολόγος- ψυχοθεραπεύτρια κακοποιημένων γυναικών, κάνοντας κλικ εδώ.