Η Μόνικα, η πολυτάλαντη δημιουργός και ερμηνεύτρια, υπέγραψε στην Panik Oxygen, το νέο label της Panik Entertaiment Group. Την γνωρίσαμε δισκογραφικά το 2008 με το πρώτο της προσωπικό αγγλόφωνο άλμπουμ όπου και ξεχώρισε το "Over The Hill" και έπειτα ακολούθησαν ακόμα 2 αγγλόφωνα άλμπουμ. Από την Μικρή Επίδαυρο μέχρι και την Νέα Υόρκη, η Μόνικα, εκτός από μουσικός και ερμηνεύτρια έχει υπογράψει και τη σύνθεση μουσικής για θεατρικές παραστάσεις. Η Μόνικα κάνει το επόμενο βήμα με ελληνόφωνο άλμπουμ, για ακόμα μια φορά με δικές της δημιουργίες, υπό τη στέγη της Panik Oxygen.
Αισθησιακή, φλεγόμενη, εκρηκτική: η Κάρμεν, η θρυλική παράσταση τωνAntonioGadesκαιCarlosSaura που
σφράγισε το φλαμένκο, επιστρέφει στο
Ηρώδειο στις 2 Σεπτεμβρίου, για μία μοναδική παράσταση υπό την αιγίδα της Ισπανικής Πρεσβείας.
Δημιουργία δύο σπουδαίων μορφών
της ισπανικής τέχνης, του χορευτή και χορογράφου AntonioGades και του σκηνοθέτη CarlosSaura, η χοροθεατρική εκδοχή της Κάρμεν
πρωτοπαρουσιάστηκε στο Παρίσι το 1983, λίγο μετά την ομώνυμη ταινία των
Gades/Sauraπου σάρωσε τα βραβεία στα διεθνή φεστιβάλ.
Εμπνευσμένη
από τη νουβέλα του ProsperMérimée (1845), η
παράσταση προκάλεσε αίσθηση πλάθοντας
έναν ανυπέρβλητο χαρακτήρα-μύθο που
έγινε συνώνυμος με τη ισπανική εθνική ψυχή,
και κάνοντας τους Γάλλους κριτικούς να αναφωνήσουν: «Ο Mérimée έφερε την Κάρμεν στη Γαλλία, αλλά ο Gadesκαι ο Saura την επέστρεψαν στην
Ισπανία».
Η Κάρμεν έρχεται στο Ηρώδειο με
την υπογραφή της CompañíaAntonioGades, της ομάδας που δημιούργησε ο μεγάλος χορευτής και
σήμερα αποτελεί θεματοφύλακα του
έργου του. Τους κεντρικούς ρόλους ενσαρκώνουν τέσσερις από τους κορυφαίους
χορευτές της: η Esmeralda Manzanas στον
ρόλο της Κάρμεν, ο José Huertasως Δον Χοσέ, ο JairoRodríguezως
Ταυρομάχος και ο Miguel ÁngelRojasως
Σύζυγος. Τους πρωταγωνιστές
πλαισιώνουν οι εξαιρετικοί χορευτές κι ένα σύνολο εκλεκτών μουσικών της ομάδας. Η επιμέλεια της παράστασης, που αναβιώνει με σεβασμό την αυθεντική
χορογραφία του Gades,
είναι της StellaArauzo, επί χρόνια
παρτενέρ του στη σκηνή και Καλλιτεχνικής Διευθύντριας της Compañía.
Στις 2 Σεπτεμβρίου, στην κορύφωση ενός
φλογερού ελληνικού καλοκαιριού, υποδεχόμαστε τον φλογερότερο μύθο της
Ισπανίας, την Κάρμεν, στην πιο
διάσημη εκδοχή του!
Η Κάρμεν
των Gadesκαι Sauraστη σκηνή
Παλλόμενη από αισθησιασμό, η χοροθεατρική
Κάρμεν ακολουθεί πιστότερα από την
ταινία το έργο του Mérimée, εστιάζοντας στο μοιραίο ερωτικό τρίγωνο μεταξύ της πρωταγωνίστριας, του Δον Χοσέ
και του Ταυρομάχου, και στο φιλήδονο ταμπεραμέντο της τσιγγάνας Κάρμεν, που παραμένει
αταλάντευτα ταγμένη στην προσωπική
ελευθερία. Με τα λόγια του Gades:
«Η Κάρμεν δεν είναι ούτε επιπόλαια ούτε της αρέσει να βασανίζει τους άντρες –
είναι απλώς μια γυναίκα ειλικρινής,
που όταν αγαπά κάποιον το δηλώνει, κι όταν δεν τον αγαπά το δηλώνει επίσης. Δημιούργησα
την παράσταση γιατί δεν μου άρεσε η στερεοτυπική, ψεύτικη αντιμετώπισή της. Η
Κάρμεν δίνεται ολοκληρωτικά σε ό,τι
αγαπά δίχως να λησμονά την ταξική της καταγωγή».
Η αδιαπραγμάτευτη ειλικρίνεια
και η καταβύθιση στη λαϊκή ψυχή
είναι τα συστατικά της επιτυχίας της ταινίας των Gades/Sauraκαι της θεατρικής εκδοχής της, που ανέδειξαν
τον Gadesως τον σπουδαιότερο εκπρόσωπο
του φλαμένκο, τόσο ως χορευτή όσο και ως χορογράφο. Η τέχνη του, μέσα από ένα
άκρως προσωπικό ύφος, ψηλαφεί τις
ποικίλες και αντιφατικές όψεις της
Κάρμεν, που είναι μια γυναίκα τρυφερή και θηλυκή αλλά ταυτόχρονα μάχεται λυσσαλέα για χειραφέτηση,
αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις. Γι’ αυτό και το φλαμένκο της δεν έχει σχέση με το επιτηδευμένο, «διακοσμητικό» στιλ
που χαρακτήριζε τον ισπανικό χορό επί δεκαετίες, ιδίως κατά τη δικτατορία
του Φράνκο, λίγο πριν ο Gadesεμπνευστεί τη χορογραφία.
Οι εκρηκτικές, άρτια εκτελεσμένες φιγούρες των ηρώων είναι
για τον Gadesτο απόλυτο μέσο έκφρασης. Άλλωστε, για τον ίδιο ο χορός δεν είναι παρά μια πνευματική
κατάσταση: «Δεν ζεις για να χορεύεις», ήταν η φιλοσοφία του, «χορεύεις
επειδή ζεις. Συχνά ξεχνάμε ότι ο χορός δεν είναι άσκηση, αλλά πνευματική κατάσταση
που εκφράζεται μέσα από την κίνηση».
Περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στο έργο του, το όραμά του αποτυπώνεται
εναργέστερα στο αριστούργημά του, την
Κάρμεν.
AntonioGades: χορευτής
και διεθνής προσωπικότητα
Ο Gades, πρώτος καλλιτεχνικός διευθυντής
του Ballet Nacional de España μετά από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας το
1978, υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους Ισπανούς χορευτές του 20ού αιώνα.
Γεννημένος το 1936 σε μια φτωχική οικογένεια του Αλικάντε, στράφηκε
τυχαία στον χορό, ώσπου το 1954 τον ανακάλυψε η περίφημη Pilar López και τον ενέταξε στην ομάδα της. Το 1961 μετοίκησε στην
Ιταλία, όπου εργάστηκε ως χορευτής και χορογράφος στο Θέατρο της Όπερας της
Ρώμης, συνεργαζόμενος με τον Anton Dolin στο Bolero του Ravel, και στη συνέχεια στο Φεστιβάλ του Σπολέτο, όπου
συνέπραξε με τον Gian Carlo
Menotti στην Κάρμεν του Bizet, και
στη Σκάλα του Μιλάνου (στην Κάρμεν και
στο El Amor Brujo του Falla). Το 1974
γνώρισε διεθνή επιτυχία μετονΜατωμένο γάμο, χορογραφία
εμπνευσμένη από το θεατρικό έργο του Lorca. Κατόπιν συνεργάστηκε επί τρία χρόνια με το Εθνικό Μπαλέτο της Κούβας και την Αlicia Alonso. Το 1978 περιόδευσε στις
ΗΠΑ ως Ιλαρίων στην Giselle, ενώ το
1981, έπειτα από τη γνωριμία του με τον Saura, διασκεύασε για την οθόνη τον Ματωμένο γάμο, για να ακολουθήσει έπειτα
από δύο χρόνια η Κάρμεν. Το 1994
παρουσίασε στη Γενεύη την τελευταία του χορογραφία, τη Φουέντε Οβεχούνα, πάνω στο ομώνυμο δράμα του LopedeVega. Έφυγε από τη ζωή το
2004, καταξιωμένος ως μια επιβλητική προσωπικότητα του φλαμένκο.
Διαφυλάσσοντας μια σπάνια κληρονομιά:
Ίδρυμα και CompañíaAntonioGades
Λίγους μήνες πριν από τον θάνατό του ο Gades ίδρυσε το Ίδρυμα AntonioGadesμε
σκοπό τη διαφύλαξη του έργου του, την προώθηση του φλαμένκο και την προάσπιση της ισπανικής πολιτιστικής
ταυτότητας. Παράλληλα με τις δραστηριότητες του Ιδρύματος συνεχίζεται και η
δράση της Compañía Antonio Gades, της ομάδας του μεγάλου δασκάλου, που
εξακολουθεί να θεωρείται ταυτόσημη με το
φλαμένκο. Υπό την καθοδήγηση της Stella Arauzo, που ερμήνευσε για χρόνια την
Κάρμεν πλάι στον Gades(διαδεχόμενη τη μεγάλη Cristina Hoyos) και την τεχνική
διεύθυνση του Dominique You, που υπήρξε το δεξί χέρι του, η ομάδα απαρτίζεται
από έμπειρους συνεργάτες του αλλά και νέους, ταλαντούχους καλλιτέχνες. Η Compañía
αναβιώνει τις εμβληματικές παραστάσεις του εμπνευστή της με γνώμονα την πορεία
που εκείνος χάραξε χάρη στο ταλέντο,
την αισθητική και τη γνώση του.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κάρμεν
CompañíaAntonioGades
Βασισμένη στη νουβέλα του ProsperMérimée.
Σενάριο, χορογραφία, σχεδιασμός φωτισμών:
Antonio Gades, Carlos Saura
Σκηνικά: Antonio Saura
Μουσική: Antonio Gades, Antonio Solera, Ricardo Freire,
Georges Bizet («Carmen»), Manuel Penella («El gato montés»), José Ortega
Heredia/Federico Garcia Lorca («Verde que te quiero verde»).
Την ηχογραφημένη μουσική ερμηνεύει η
Orchestre de la Suisse Romande υπό τη
διεύθυνση του Thomas Schippers, με τους Regina Rosnik, Mario del Monaco και Tom Krause.
Το βιντεοκλίπ για το νέο τραγούδι του
Κωνσταντίνου Χριστοφόρου που ερμηνεύει παρέα με τη Βασιλική Νταντά "Κι είχα που λες"
Dj Terry Petras 2K17
Mix, μόλις κυκλοφόρησε.
Το πιο ανεβαστικό και καλοκαιρινό ντουέτο του 2017 οπτικοποιήθηκε και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.
Υπο τις σκηνοθετικές οδηγίες του
Κώστα Καπετανίδη,
τα γυρίσματα έγιναν στις αλυκές της Λεμεσού και της Λάρνακας στην Κύπρο
(με την ευγενική χορηγία των Michaels Automotive Cyprus ( Ford Mustang), Amathus Travel Ltd Cyprus, Alasia Hotel Limassol), αλλά και στο άλσος της Φιλοθέης στην Αθήνα
και μας χαρίζουν σκηνές υψηλής αισθητικής, με μαγευτικά και σπάνια τοπία με χρώματα, φως και καλοκαιρινή αύρα.
Οι δύο καλλιτέχνες ανταμώνουν επί της οθόνης, σε ένα βίντεο κλιπ που θα μαγνητίσει το μάτι και του πιο απαιτητικού θεατή, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δυναμική παραγωγή του "Κι είχα που λες", που ήδη αρέσει και ξεχωρίζει.
Η Γεωργία Νταγάκη και ο Σταύρος Σιόλας και πάλι μαζί, την Δευτέρα 24 Ιουλιου στο Φεστιβάλ της Μονής Λαζαριστων
Μετά από μία επιτυχημένη συνεργασία των δυό τους(χειμώνας 2016), αλλά
και στο πλευρό του Μανώλη Μητσιά(άνοιξη-καλοκαίρι 2016) η Γεωργία και ο Σταύρος
ξαναβρίσκονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Η μουσική τους χημεία πάνω
στην σκηνή αλλά και η εκπληκτική ατμόσφαιρα που “περνάνε” κάτω στον κόσμο,
επιβεβαιώνει κι επεκτείνει την συνέχεια της συνεργασίας τους.
Την Δευτέρα 24 Ιουλιου η
Γεωργία Νταγάκη συναντά τον Σταύρο Σιόλα
στην σκηνή της Μονης Λαζαριστων ενώνοντας τις φωνές τους με μία ομάδα
απο εξαιρετικούς μουσικούς.
ΟΙ ΕΚΜΕΚ LIVE ΣΤΗΝ AKTH ΡΕΤΖΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΙΟΥΛΙΟΥ | ΕΠΑΝΩΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Οι ΕΚΜΕΚ σε ένα καλοκαιρινό live με ελεύθερη
είσοδο που θα μείνει στην ιστορία! Η εξαιρετική τους μουσική παράσταση
βασισμένη τόσο στη προσωπική τους δισκογραφία όσο και στα τραγούδια
άλλων καλλιτεχνών φτάνει στον μαγευτικό χώρο της Ακτής Ρετζίκα για να
στήσει μια καλοκαιρινή φωτεινή γιορτή με παγωμένα cocktails και έναν
έναστρο ουρανό δίπλα στη θάλασσα.
Ωρα Έναρξης: 10 μμ
Τ. κρατήσεων / info: 6937456551
Είσοδος Ελεύθερη
Σημείωμα
Τιμώντας τα καλύτερα στοιχεία της ελληνικής τραγουδοποιΐας και
επηρεασμένοι ταυτόχρονα από την άλλη τους αγάπη, το Μεξικό και την λάτιν
μουσική, οι ΕΚΜΕΚ κέρδισαν από την αρχή την προτίμηση του κοινού ως μια
από τις δημιουργικότερες νέες παρουσίες, τόσο στη δισκογραφία, όσο και
στα live. Το πρώτο τους άλμπουμ «Γλυκαίνει και δεν παχαίνει» (Lyra,
2011) απέκτησε γρήγορα σημαντικό airplay στα ραδιόφωνα της Ελλάδας,
δίνοντας την ευκαιρία σε τραγούδια όπως το «Εσύ είσαι η αιτία που
υποφέρω» (διασκευή στο τραγούδι του Μανώλη Χιώτη), «Αχ Μαρία» και «Η
μπαλάντα της λογικής» να ξεχωρίσουν, ενώ το τραγούδι «Ο τραπεζίτης»
έγινε το soundtrack του διεθνούς ντοκιμαντέρ της Deutsche Welle για την
κρίση στη χώρα. Η συνεργασία τους με την Ελένη Τσαλιγοπούλου στο «Δε σε
συγχώρεσα ούτε λίγο» και το single «Άγγελος Ξένος», έδωσαν νέα ώθηση
συστήνοντας την μπάντα σε ακόμα ευρύτερο κοινό. Παράλληλα, οι
ζωντανές εμφανίσεις τους που περιλαμβάνουν πάντα προκλητικά ετερόκλητες
διασκευές από την ελληνική και την παγκόσμια δισκογραφία, καθιέρωσαν
τους ΕΚΜΕΚ ως μια απόλυτα δυναμική και ρυθμική συναυλιακή μπάντα. Η
τελευταία τους κυκλοφορία είναι το single «Πουλί ξενιτεμένο» που
κυκλοφορεί απο την 14 Music.
Η κόρη μου Mitch Winehouse Μτφρ. Αφροδίτη Γεωργαλιού Ροπή 2017 Σελ. 368, τιμή εκδότη €16,95
Ο πατέρας της Έιμι Γουάινχαουζ διηγείται
με ειλικρίνεια τη συγκλονιστική και σπαρακτική ιστορία της κόρης του,
ενός εντυπωσιακά ταλαντούχου κοριτσιού που χάθηκε νωρίς, αλλά και της
καλλιτεχνικής κληρονομιάς της, που θα μείνει στην ιστορία. Στις 23
Ιουλίου 2011, η οικογένεια, οι φίλοι και οι θαυμαστές της Έιμι
Γουάινχαουζ σε όλο τον κόσμο, θρηνούσαν την τραγική απώλεια αυτής της
σπάνιας, ταλαντούχας και εξαιρετικά γενναιόδωρης νεαρής γυναίκας. Στο
τρυφερό βιβλίο του, ο πατέρας και σύμβουλός της, Μιτς Γουάινχαουζ, μάς
δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε τη ζωή της Έιμι όπως την έζησε
εκείνος. Επιλέγει την έκθεση γεγονότων αντί της μυθοπλασίας, και
περιγράφει λεπτομερώς τα περιστατικά και τους ανθρώπους που σημάδεψαν τα
νεανικά της χρόνια, το πώς καλλιέργησε τη χαρακτηριστική φωνή της,
δημιούργησε το αξέχαστο στιλ της και διοχέτευσε την ίδια τη ζωή της σε
επιτυχίες όπως τα "You Know I'm No Good", "Rehab" και "Back to Black". Ο
Μιτς δεν κρύβει τίποτα σχετικά με την εξάρτηση της Έιμι από τα
ναρκωτικά και το αλκοόλ, περιγράφοντας συνάμα σπαρακτικά και δηκτικά την
πραγματικότητα της εξάρτησής της και τις συνέπειές της για τους
συγγενείς και φίλους που παρέμειναν στο πλευρό της ως το τέλος.
Αποκαλύπτει τι συνέβαινε στ' αλήθεια όλα εκείνα τα εξαντλητικά χρόνια
και εξηγεί πως το πιο τραγικό για όσους ήταν σε επαφή με την Έιμι τους
τελευταίους μήνες της ζωής της, ήταν το γεγονός ότι πέθανε ενώ φαινόταν
πως άρχισε επιτέλους να νικά τους δαίμονές της. Η βιογραφία "Amy, Η
Κόρη μου" είναι μια συναισθηματική διαδρομή στη μουσική, την εξάρτηση
και τον άρρηκτο δεσμό ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του.
Ο κορυφαίος τενίστας όλων των εποχών στο Wimbledon είναι ο Ρότζερ Φέντερερ. Ο «Βασιλιάς» απέδειξε ότι είναι «φτιαγμένος από ατσάλι» και με τη νίκη του με 3-0 επί του Μάριν Τσίλιτς πανηγύρισε τον 8ο τίτλο του στο βρετανικό τουρνουά και 19ο Grand Slam της καριέρας του. Είναι, πλέον, ο πολυνίκης στη διοργάνωση του Λονδίνου (ξεπέρασε τον Πιτ Σάμπρας που είχε 7 τρόπαια) και δικαιολογημένα θεωρείται από αρκετούς ως ο κορυφαίος αθλητής που πέρασε ποτέ από τα κορτ!