«ΤΟΡ 10 ΤΩΝ 80s»
ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΩΝ 80s
ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ NATIONAL GEOGRAPHIC
ΠΡΕΜΙΕΡΑ: ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 21.50
Ο ηθοποιός και αειθαλές σύμβολο της pop κουλτούρας Rob Lowe μας οδηγεί σε ένα ταξίδι αναμνήσεων, μέσα από 6 διασκεδαστικά επεισόδια TΟΡ 10 με θέμα την κουλτούρα των 80s! Σε παραγωγή του Rob Lowe και της βραβευμένης με Emmy© ομάδας της Nutopia, η νέα σειρά «TΟΡ 10 των 80s» κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 2 Ιανουαρίου στις 21.50, αποκλειστικά στο National Geographic. Τα νέα επεισόδια θα προβάλλονται κάθε Κυριακή στις 21.50. Το National Geographic είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Cosmote TV, Nova, Vodafone TV, Wind Vision.
Δείτε το trailer: TOP 10 ΤΩΝ 80s | Νέα Σειρά Trailer | National Geographic Greece
Ο Rob Lowe κάνει μια αναδρομή στις αξέχαστες στιγμές της δεκαετίας του 1980, την μόδα του δρόμου, τις διαφημίσεις, τα gadget, το fast food και τα παιχνίδια, όπως ψηφίστηκαν από τους ειδικούς ως το TOP 10 της εποχής. Ανάμεσα στους ειδικούς συμμετείχαν ο συγγραφέας και οικονομολόγος Alvin Hall, ο βιογράφος της pop κουλτούρας Brian Jay Jones, η κριτικός και συγγραφέας Jen Chaney, η παρουσιάστρια Katie Puckrik, ο καθηγητής μουσικής Jason King, ο αρχισυντάκτης του Adweek και συγγραφέας Robert Klara, η σεφ και παρουσιάστρια Carla Hall και ο συνιδρυτής της Apple, Steve Wozniak.
Ταξιδέψτε πίσω στον χρόνο και ζήστε ξανά τις TOP 10 στιγμές αυτής της εμβληματικής δεκαετίας, από την κυκλοφορία του MTV και του Apple Macintosh μέχρι την ιστορία του Teddy Ruxpin και του Wendy's Super Bar. Παρακολουθήστε νέες συνεντεύξεις με θρυλικούς αστέρες και λάτρεις της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των Ridley Scott, Tony Hawk, Amber Riley, Kevin Smith, Joan Collins, Tiffani Thiessen και Meat Loaf. Γνωρίστε άγνωστες ιστορίες και γεγονότα της δεκαετίας του '80, όπως γιατί η εμβληματική διαφήμιση της Apple «1984» παραλίγο να μην προβληθεί, πώς έγιναν μόδα οι κούκλες Cabbage Patch Kids, αλλά και για το πώς φτιάχτηκε ένα δεύτερο μυστικό νυφικό για την πριγκίπισσα Diana.
Τα επεισόδια της σειράς:
Οι Πιο Πολυσυζητημένες Στιγμές | Κυριακή 2 Ιανουαρίου 21.50
Ο Rob Lowe ξαναζεί τις πιο πολυσυζητημένες στιγμές της δεκαετίας του '80. Από τον γάμο του Charles και της Diana, το μυστήριο του ποιος πυροβόλησε τον J.R., και την εμβληματική συναυλία Live Aid με την ιστορική εμφάνιση των Queen, μέχρι τον απελπισμένο αγώνα για τη σωτηρία της Baby Jessica, αλλά και την άκρως προκλητική εμφάνιση της Madonna στα πρώτα VMAs του MTV, ο Rob αποκαλύπτει τις ιστορίες πίσω από τα γεγονότα που καθόρισαν την εποχή.
Μόδα Του Δρόμου | Κυριακή 9 Ιανουαρίου 21.50
Ο Rob Lowe ανατρέχει στις μεγαλύτερες τάσεις της λεγόμενης μόδας του δρόμου των '80s, αποκαλύπτοντας τις ιστορίες πίσω από την επιτυχία που είχαν τα Air Jordan, τα Ray-Ban, οι βάτες, τα αθλητικά παπούτσια Vans, το Spandex, το στυλ «Miami Vice» και άλλα στυλ που έγιναν μόδα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας.
Διαφημίσεις | Κυριακή 16 Ιανουαρίου 21.50
Ο Rob Lowe προβάλλει τις 10 καλύτερες διαφημίσεις της δεκαετίας του '80. Ερευνά πώς η παγκόσμια επιτυχία μάρκετινγκ του MTV εμπνεύστηκε από μια υπέροχη ιδέα του 1956, γιατί η εμβληματική διαφήμιση της Apple «1984» παραλίγο να μην προβληθεί και αποκαλύπτει από πού προήλθε το «Just Do It» της Nike, ένα από τα πιο διάσημα σλόγκαν όλων των εποχών.
Γκάτζετ | Κυριακή 23 Ιανουαρίου 21.50
Ο Rob Lowe εξερευνά τα 10 καλύτερα γκάτζετ της δεκαετίας του '80, συμπεριλαμβανομένων θρυλικών εφευρέσεων όπως το Apple Macintosh, το Sony Walkman, το Nintendo Gameboy, το κινητό τηλέφωνο, τη βιντεοκάμερα και μελετά το πώς συνέβαλαν στη διαμόρφωση του σύγχρονου κόσμου.
Fast Food | Κυριακή 30 Ιανουαρίου 21.50
Ο Rob Lowe αποκαλύπτει τις συναρπαστικές ιστορίες πίσω από τη δημιουργία των 10 κορυφαίων fast food της δεκαετίας του 1980. Μάθετε πώς η τεράστια επιτυχία του Hot Pocket βασίστηκε σε τεχνολογία αιχμής της δεκαετίας του '80, γιατί η εγγύηση 30 λεπτών της Domino’s ήταν ένα ριψοκίνδυνο στοίχημα και πώς ξεκίνησε το McDonald's Happy Meal.
Παιχνίδια | Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 21.50
Ο Rob Lowe παρουσιάζει τα Top 10 παιχνίδια των 80s, αποκαλύπτοντας τις εκπληκτικές ιστορίες για το πώς ξεκίνησε ο He-Man, τα Χελωνονιντζάκια, οι κούκλες Cabbage Patch Kids και πολλά άλλα. Εφευρέτες αλλά και καταναλωτές διερευνούν γιατί παιχνίδια όπως ο Κύβος του Rubik και τα Transformers εξακολουθούν να είναι μεγάλο μέρος της ζωής μας σήμερα, ενώ άλλα όπως το Teddy Ruxpin και το Care Bears, παρέμειναν στη δεκαετία του '80.
«ΤΟΡ 10 ΤΩΝ 80s»: ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 21.50
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ NATIONAL GEOGRAPHIC
Δείτε το trailer: TOP 10 ΤΩΝ 80s | Νέα Σειρά Trailer | National Geographic Greece
Το National Geographic είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Cosmote TV, Nova, Vodafone TV, Wind Vision.
Σχετικά με τη National Geographic Partners
H National Geographic Partners LLC (NGP) αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ National Geographic Society και Disney, με δέσμευση τη διανομή κορυφαίου παγκοσμίως περιεχομένου σχετικό με την επιστήμη, την περιπέτεια και την εξερεύνηση, μέσα από ένα ασυναγώνιστο media portfolio. Η NGP συνδυάζει τα τηλεοπτικά κανάλια του National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Nat Geo People, Nat Geo Mundo,), με άλλα National Geographic media και υπηρεσίες προς τον καταναλωτή όπως το περιοδικό National Geographic, τα National Geographic Studios και τις σχετικές με αυτά digital και social media πλατφόρμες, βιβλία, χάρτες, μέσα για παιδιά, καθώς και δραστηριότητες όπως ταξίδια, παγκόσμιες εμπειρίες και εκδηλώσεις, πωλήσεις αρχείου και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Η προώθηση της γνώσης και κατανόηση του κόσμου, αποτελούν σκοπό του National Geographic εδώ και 131 χρόνια. Σήμερα δεσμεύεται να εμβαθύνει περισσότερο, να ωθήσει τα όρια, ταξιδεύοντας ακόμα πιο μακριά για τον καταναλωτή, ταυτόχρονα φτάνοντας σε εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, σε 172 χώρες και 43 γλώσσες. Η NGP επιστρέφει το 27% των εσόδων, στο μη-κερδοσκοπικό οργανισμό National Geographic Society, για να χρηματοδοτήσει την έρευνα και το έργο στους τομείς της επιστήμης, εξερεύνησης, διατήρησης και εκπαίδευσης. Περισσότερες πληροφορίες στα natgeotv.com/gr και nationalgeographic.com
Σχετικά με την The Walt Disney Company EMEA:
Η The Walt Disney Company μαζί με τις θυγατρικές της, αποτελεί μια παγκόσμια εταιρεία ψυχαγωγίας με δραστηριότητες σε τέσσερις επιχειρηματικούς τομείς: Media Networks, Parks - Experiences - Products, Studio Entertainment, Direct-to-Consumer - International. Η Disney είναι εισηγμένη στο δείκτη Dow 30 με ετήσια έσοδα 59,4 δις. δολαρίων το οικονομικό έτος FY18. Αναζητώντας την περαιτέρω ψυχαγωγία, ενημέρωση και έμπνευση ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη μέσω της ασύγκριτης αφήγησης ιστοριών, η The Walt Disney Company, έχει συμπληρώσει πάνω από 80 χρόνια παρουσίας σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ), απασχολώντας χιλιάδες ανθρώπους στην περιοχή, καλύπτοντας περισσότερες από 130 χώρες. Τα εμβληματικά brands της The Walt Disney Company όπως Disney, Pixar, Marvel, Lucasfilm, National Geographic, FOX, FOX Sports και ESPN προσφέρονται στην περιοχή μέσα από κινηματογράφο, τηλεόραση, online, συνεργαζόμενα εμπορικά καταστήματα, τα Disney Stores και την Disneyland Paris.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου