Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Άννα Βίσση: «Σφράγισε» μουσικά το καλοκαίρι με την sold out περιοδεία της

 

 Η Άννα Βισση, δυναμική, ακουραστη, γεμάτη ενέργεια, unique όπως την χαρακτηρίζουν, έβαλε τη μοναδική μουσική υπογραφή της στο φετινό καλοκαίρι με μία μεγάλη και sold out περιοδεία,  ξεκινώντας από την Αυστραλία και την Αμερική και συνεχίζοντας σε όλη την Ελλάδα.


Από τις αρχές του καλοκαιριού, η Άννα Βίσση, έχοντας πλάι της τους εκπληκτικούς μουσικούς της, τους ταλαντούχους τραγουδιστές Νικόλα Ραπτάκη και Νατάσα Μηνδρινού και την Daphne Lawrence ως guest, έκανε περισσότερες από 40 συναυλίες, γνωρίζοντας την αποθέωση σε κάθε σταθμό που σταμάτησε.


Η περιοδεία κορυφώθηκε με τη μεγάλη συναυλία στο κατάμεστο Κατράκειο θέατρο Νίκαιας, το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου. Η Άννα Βίσση και η μπάντα της παρέσυραν, για ακόμα μία φορά, το κοινό σε μουσικά μονοπάτια με τα τραγούδια της και τις μοναδικές ερμηνείες της. Μεγάλη έκπληξη της βραδιάς ήταν όταν στη σκηνή ανέβηκε μαζί της ο Εισβολέας ξεσηκώνοντας το κοινό με τη «Μπανιστριτζού» και ο 9 χρόνος Αιμίλιος χορεύοντας το «Αίμα».


photo credits: George Ioannou 

Από τις 3 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου, κάθε Σάββατο και Κυριακή, η Άννα Βίσση και η «χρυσή» μπάντα της εμφανίζονται στο «Notes Live» στην Κύπρο.

Στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα την δούμε στο «Άλσος», ενώ στις 30 Σεπτεμβρίου, θα «απογειώσει» την Ημέρα Θετικής Ενέργειας στο ΟΑΚΑ. 


photo credits: Κωνσταντίνος Μπατσάρας 

Στις 7 Οκτωβρίου, για 4η χρονιά, η «απόλυτη Ελληνίδα star» θα κάνει πρεμιέρα στο «Barbarella» της Θεσσαλονίκης.

Η συνέχεια θα δοθεί στην Αθήνα, στις 9 Δεκεμβρίου. Το καλλιτεχνικό σπίτι της Άννας Βίσση, το «Hotel Ερμού», θα ανοίξει τη πόρτα του για 7η χρονιά, αποτελώντας το απόλυτο hot spot της Αθήνας που αγαπήθηκε από τη πρώτη κιόλας χρονιά!

Την ίδια ώρα, το πρόσφατο single «Αίμα», που έγραψε ο Νίκος Καρβέλας και κυκλοφορεί από την Panik Gold, συνεχίζει την μεγάλη επιτυχία του. Το τραγούδι αγαπήθηκε αμέσως, άγγιξε τις καρδιές του κόσμου, ενώ έγινε χρυσό σε ψηφιακές πωλήσεις και βρέθηκε στις πρώτες θέσεις των charts. Παράλληλα, Το music video, έγινε top trend στο YouTube και μετρά πάνω από 5 εκατομμύρια views σε περίπου 3 μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου